Ford F-150

Liidrikohane võimekus

F-150 teeb rasketest ülesannetest kerged, olgu tegemist argipäevaste töösõitude või nädalavahetuse puhkeretkega. See pikap seljatab omas klassi kõik konkurendid nii kandevõime kui ka haagiste veovõime osas ning on võistlejatel ei jää muud üle kui talle noruspäi järgneda.

Muljetavaldav sooritus

Mudeliseeriasse F-150 kuuluvate veokite kere ja veokast on ainukordselt valmistatud end militaarvaldkonnas tõestanud alumiiniumisulameist ning võimaldavad Fordi menuartiklil pakkuda klassiliidri kohast kande- ja veovõimet.

Ford F-150

Kuuest jõuallikast koosnev mootorivalik on koostatud populaarseima pikapi eelmiste põlvkondadega kogutud klientide nõudmistest lähtudes. Endisest kergem alumiiniumisulamitest kere parandab peale juhitavuse ka dünaamikat.

Läbimõeldud lahendused

Endisest kergem kere võimaldas kasutusele võtta tugevama raami, mistõttu võib F-150 vedada nüüd suuremaid koormaid ja vedada raskemaid haagiseid. Kastis saab veose ankurdada nelja kinnituskohta veokasti külgedel ja pakkuda on palju lisavarustust, nagu näiteks kasti sisekülgedele kinnitatavad pealesõiduteed.

Nutikad abisüsteemid

F-150 ei hiilga mitte ainult dünaamika ja kandevõimega, vaid pakub ka portsu nutikaid juhiabisüsteeme. Näiteks hoiatatakse juhti nii auto kui haagise nn pimedates nurkades viibijate eest, kiirushoidik säilitab pikivahet eessõitjaga ja halvemaks juhuks on abiks avariiennetussüsteem. See on aga vaid sissejuhatus juhiabide pikka loetelusse.

Võimekas pakikandja

Kümnekäiguline automaatkäigukast parandab dünaamikat ja ökonoomsust. F-150 sõitjateruum aga on üle külvatud praktiliste panipaikadega. Selles leidub teisigi nupukaid lahendusi, nagu näiteks kabiini tagaseinale kokkuklapitavad teise rea istmepadjad, mille üleskeeramise järel tekib esiistmete taha suur sileda põhjaga panipaik.

Pro Trailer Backup AssistTM

Selle nime taga varjab end rakendus, mis teeb haagisega tagurdamise lihtsaks isegi algajale. Elektrooniline abimees keerab haagisega tagurdamisel juhi eest rooli, et „rong” satuks sinna, kuhu sohver seda tagurduskaamera ja pöördnupu vahendusel juhatab.

Kuuest jõuallikast koosnev mootorivalik

Võistlejate lõplikult endast välja viimiseks on Fordi pikapile saadaval kuus jõuallikat. Valikusse kuuluvad vabalthingavad V6 (3,3 liitrit), V8 (5,0 liitrit), ülelaadimisega V6 (2,7 ja 3,5 liitrit) ja üks kolmeliitrise töömahuga V6. Viimane põletab diislikütust, ülejäänud on ottomootorid.

F-150 Raptor

Selle kiskjanimelise pikapi teevad eriliseks väga pika käiguga vedrustus, mis võimaldab liikuda kergemal maastikul suisa uskumatul kiirusel, tehes samas keerulistes oludes turnimise märksa lihtsamaks, ja kahe turbokompressoriga 3,5-liitrine V6, mis arendab 456 hobujõudu. Teisisõnu saate maastikuralliks mõeldud auto, millele tuleb enne stardijoonele asumist paigaldada vaid turvapuur ja muu kohustuslik turvavarustus.